Panna blog - egy nagylány életeseményei

Kisanna - vagy nem

Kisanna - vagy nem

Pilisben

2015. október 05. - hang_

sziasztok, Panna vagyok!

Anya elutazott hétvégére, így apával maradtam.

Pénteken vettünk új cipőt nekem! Persze csütörtökön vettük volna, de apánál csak bankkártya volt..
Kaptam hozzá lufit is! Én választottam, szerintem ez a lényeg, nem a cipő (felfújva nem szeretem, vasárnap levágtam a száját ollóval, hogy kavicsokat tehessek bele)! :)
Este apát elkísértem edzésre. Ők kardoztak, én rajzoltam, - de szerintem nem azt csinálták, amit Sensei, mondtam is apának hazafelé ;)

Szombaton ébredés után nekivágtunk a Pilisnek. Fájt a torkom, de vittünk mézes citromos zöld teát, és eperízű szopogatós tablettát..

Apa kivételesen hozott térképet, de nem használtuk (mondjuk nem is találtunk fel az elhagyatott katonai támaszpontig) . A városban lévőt viszont lefényképezte..
És elindultunk az úton. Először a patak mentén, ahol kavicsokat gyűjtöttem, majd a focipálya mellett..majd én éhes lettem, és végre letelepedtünk enni! Csokis zabszelet volt, és répa. Közben számoltuk a kondenzcsíkokat és a siklóernyősöket. :)

Utána kicsit sétáltunk, majd fájni kezdett a lábam az új cipőben, és apa kicsit vitt a nyakában. Itt hagyta el a napszemüvegét..
Én kaptam a bokámra két Hello Kitty-s sebtapaszt, és jobb lett. :)

Kis séta után bárányokat találtunk, és megetettük őket! Később beértünk az erdőbe, és bekukucskáltunk az Ördög-lyuk barlangba, de nem volt benne senki.

wp_20151003_15_16_29_pro.jpg

Visszafelé éhes lettem, ezért ismét ettünk..majd láttunk lovakat, és ismét megetettük a bárányokat.

A városban ismét éhes lettem, ezért megkértem apát, hogy menjünk fel Dobogókőre enni. :)
Megnéztük a panorámát, majd megvacsoráztunk..és sötét lett.

wp_20151003_17_07_13_pro.jpg

wp_20151003_17_44_30_pro.jpg
Mivel nem volt kiadó szoba, hazamentünk, pedig már sötét volt..és nagyon lassan értünk haza, mert dugó volt.

Vasárnap apa Esztergom felé autózott, így nem volt dugó. Amikor odaértünk a Shaolin-faluhoz kiderült, hogy bezárták..ezért kicsit messzebb álltunk meg, és elindultunk.
Apa vitte a zsákot, én gyűjtöttem a köveket és a makkokat. Jöttek biciklisek, motorosok és autósok is, nem értettük mit keresnek ott..

Én énekelgettem, dalokat írtam, ez apának nagyon tetszett. ;).

wp_20151004_13_08_16_pro.jpg

Én már kezdtem éhes lenni, és ettünk is, a Pálos kolostor romnál! Csak előtte gyűjtöttem virágszirmokat, összekevertem vízzel, mert krémet szerettem volna csinálni. Nem sikerült..
Visszafelé már gyorsabban (főleg mert apa vitt pár száz métert) haladtunk, aznap is sétáltam 7 km-ert! :)

Hazafelé megálltunk a kecske-farmnál, és jó sokáig etettük a kecskéket. Vettünk tejet, sajtot és szalonnát is, és ittunk is a tejből..apa szerint egészséges. Elhiszem neki, de jó, hogy ez a hely messze esik tőlünk. :)

wp_20151004_16_10_56_pro.jpg

Este étteremben ettünk, majd fáradtan feküdtünk le..

süti beállítások módosítása